poniedziałek, 30 grudnia 2013

Zobacz, jak inni aranżują kuchnię!

Kilka tygodni temu pomyśleliśmy, żeby wyremontować trochę kuchnię w naszym domu, zamówić nowe meble i kafelki czy też sprzęt, ale nie wiedzieliśmy jaka powinna być nasza kuchnia – ciepła i przytulna czy całkiem nowoczesna? Oglądałam różne czasopisma i witryny internetowe o aranżacji kuchni, aż w końcu natknęłam się na interesujące zdjęcia na http://www.dmjmeble.pl/inspiracje.php. Na witrynie podpatrzyłam co jest obecnie trendy – postawiłam na tradycjonalną kuchnię, ale kupiłam parę interesujących szczegółów, które podpatrzyłam w galerii. Jestem zadowolona, że postanowiłam zmienić wystrój kuchni, świetnie mi się tu spędza czas, a mój partner nawet zaczął uczyć się gotować.
Zdj. DMJ Meble

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz